Komputery dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR.
Komputery dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR
Gmina Wojcieszów w ramach programu Polska Cyfrowa będzie wnioskować do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji o grant na zakup komputerów wraz z oprogramowaniem dla uczniów z rodzin byłych pracowników PGR. W związku z tym Rodzice/Opiekunowie prawni uczniów niepełnoletnich oraz pełnoletni uczniowie szkół średnich mieszkający w miejscowościach, w których funkcjonowały PGR-y do dnia 26 października 2021 roku mogą składać w Urzędzie Miasta w Wojcieszowie stosowne oświadczenia wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zatrudnienia w danych PPGR (np. świadectwo pracy, legitymacja ubezpieczeniowa, zaświadczenie z KOWR, zaświadczenie Rp-7). Wsparcie przysługuje uczniom, którzy:
- zamieszkują w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- są członkami rodzin (w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) osób pracujących w PGR-ach,
- nie otrzymały na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Miejsce składania oświadczeń
– dla dzieci uczących się w szkole podstawowej:
Szkoła Podstawowa im. Władysława Broniewskiego
- Stefana Żeromskiego 8
59-550 Wojcieszów, sekretariat
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Do pobrania:
1) oświadczenie dla rodzica,
3) wskazanie sprzętu.